Okategoriserat

Tillbaka i etern!

Tillbaka i etern! Jag har ju varit borta från bloggandet ett tag nu, eller okej om jag ska vara seriös så var jag ju faktiskt aldrig riktigt ”hemma” som bloggare heller. När jag väl skrev så var det i stort sett bara om min egen träning utöver mina artiklar. Och artiklar har jag ju faktiskt fortsatt skriva så jag antar att jag aldrig var ”borta” från etern heller…

wut...?

Wait, what?

 

Men skitsamma. jJg ska iallafall börja blogga igen. För hur roligt jag än tycker att det är att skriva artiklar (det är tråkigare och mindre glamoröst än man kan tro) så är jag faktiskt mer än träning, vilket kan vara svårt att tro om 99% av allt man sett av mig på nätet ser så här ballt ut:

Träning. LEGDAY! #nofilter #yolo #jeanclaudevandammeröv

Träning. LEGDAY! #nofilter #yolo #jeanclaudevandammeröv

 

Och nog finns mer än träning att skriva om. Jag är ju till exempel nybliven tvillingpappa, tro det eller ej! Den 10:e januari föddes våra små Gremlins Lukas och Nellie som sedan dess gjort sitt bästa för att göra sin pappa både fet och gråhårig.

föräldraskap

Den moderna pappan: Snygga biceps, skägg, och tillhandahållande god markservice.

 

Utöver träning och föräldraskap jobbar jag också hårt med att bejaka min inre nörd. Du vet, den där tonårskillen med fula glasögon och källaren full av x-mentidningar, japansk tecknad film på VHS och som hellre köper 80-talsleksaker på eBay än pensionssparar eller tar körlektioner.

jackhammer

MASK:s Jackhammer med tillhörande förare Cliff Dagger. Den här ska stå i ett vitrinskåp på mitt kontor när vi flyttar till radhus.

 

Jupp, det där var jag. Bakom de svettiga SATSmusklerna och t-shirten med snor och mjölkspya finns en nörd som vill ut och diskutera de nya Marvelfilmerna, vilken Star trek serie som var bäst eller varför dagens World of Warcraft-spelare är bortskämda casuals som vill ha epics med morgongröten.

Så nu vet ni vad ni har att vänta. Träning, förädraskap och att bejaka sin inre nörd.

Trevlig läsning!

/Jakob

Diskussion

Kommentarer inaktiverade.

