Okategoriserat

Tävling! Vinn ett tränings-kit från Concept

Vinn ett tränings-kit från Concept bestående av en The Grid Foam Roller, en Triggerpoint Massage Ball och en uppsättning gummiband.

Så här gör du för att deltaga i tävlingen:
1. Gilla min sida på Facebook-widgeten på bloggens huvudsida.
2. Se till att du är prenumerant på nya blogginlägg.
3. Svara på följande två frågor via min mail jakob.richloow@sats.se.
– Vad heter tillverkaren av The Grid och Triggerpunkts-bollen som Concept säljer?
– Hur många områden på kroppen jobbas igenom med The Grid i videon på den här bloggen?
4. Motivera med en mening i kommentatorsfältet till det här inlägget varför just DU förtjänar vinna.

Tävlingen är avslutad!
Vinnare blev Anna Landerholm med sin motivering: ”Jag styrketränar på ett obemannat källargym där tiden stått stilla länge, men med hjälp av din informativa blogg och ett tränings-kit kan jag inspireras till att utveckla min kroppskännedom och träning och ta dem till nya nivåer.”

Grattis Anna!

Diskussion

Kommentarer inaktiverade.

